Contactgegevens
Bezoek ons
Parijsboulevard 209
3541 CS Utrecht
Bel ons
Mail ons
Stuur een bericht
FAQ
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Buiten deze tijden kun je ook contact opnemen met jouw specialist, zie hiervoor ons team.
Kan ik een afspraak inplannen?
Natuurlijk, we ontvangen je graag. Via ons team vind je de directe contactgegevens van onze specialisten. Het is ook mogelijk om contact op te nemen via ons algemene telefoonnummer.
Wij passen onze werkwijze aan op jouw behoefte. Ons contact kan efficiënt en waar mogelijk digitaal zijn of juist in jouw eigen vertrouwde omgeving plaatsvinden. Maar nog mooier: we streven ernaar dat een bezoek aan ons kantoor ook een beetje als thuiskomen voelt.
Wat is het kantooradres?
Ons kantooradres is Parijsboulevard 209, 3541 CS Utrecht. Dit is een tijdelijke locatie. Wij gaan namelijk in 2022 verhuizen naar House Modernes in het centrum van Utrecht.
Hoe kom ik bij jullie kantoor?
Het kantoor Rivoli ligt naast de A2 en het trein- en busstation bevinden zich om de hoek. Ons kantooradres is Parijsboulevard 209, 3541 CS Utrecht.
Routebeschrijving: Als je richting de Londenstraat rijdt, zie je daar een parkeergarage (Brusselplein) (Jumbo). Je rijdt via de rechterkant de parkeergarage in. Zodra je door de slagbomen heen bent gegaan, rijd je alsmaar rechtdoor tot je niet meer verder kan. Vervolgens ga je naar links, ook dan rijd je helemaal door tot je niet meer kan. Je komt dan in het groene gedeelte terecht en daar kun je de auto parkeren. Daar is een deur waar Regus op aangegeven staat, daar kun je aanbellen en doet Regus de deur voor je open.
Waar kan ik parkeren?
Parkeren kan bij Brusselpleinparkeergarage onder Rivoli. De eerste 2 uur zijn gratis.
Kunnen jullie mindervalide bezoekers ontvangen?
Ja ons kantoor is rolstoeltoegankelijk.
Wat gebeurt er met de akten die bij kantoor Hermans & Schuttevaer notarissen zijn getekend?
Justine, Inge en Annick werkten eerst bij het kantoor Hermans & Schuttevaer Notarissen. De akten die destijds getekend zijn door Justine of in het protocol van Justine (dit zie je aan het begin van de akte staan) zijn meeverhuisd naar JULI Notaris.
Een deel van deze akten bewaren wij op ons kantoor, oudere akten worden in een extern archief bewaard. Ook is een groot deel van de akten digitaal.
Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
Mocht je op enigerlei wijze ontevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een klacht indienen. Wij stellen het op prijs als je je klacht in eerste instantie met de betreffende notaris of medewerker bespreekt. Onze klachtenregeling is bij ons op te vragen.
Wat zijn jullie tarieven?
Wij willen je graag vooraf zoveel mogelijk duidelijkheid geven over de tarieven voor onze werkzaamheden. Daarom ontvang je bij aanvang van het dossier een opdrachtbevestiging met onze voorwaarden en tarieven.
Wij staan voor open en eerlijke communicatie. We laten dit ook zien in een verantwoorde prijsstelling en heldere afspraken. Wij brengen een vast uurtarief in rekening en waar mogelijk kunnen we een vaste prijsafspraak maken. Wij brengen geen kantoorkosten in rekening.
Hoe krijg ik een offerte?
Wil je een offerte, laat het ons dan weten via dit offerteformulier. Liever direct contact? Via ons team vind je de directe contactgegevens van onze specialisten.
Wij geven je dan exact op tegen welke voorwaarden en voor wat voor prijs wij onze diensten aan je kunnen verlenen. Met ondertekening van een offerte of een opdrachtbevestiging ligt vast op basis van welke voorwaarden wij onze diensten aan je verlenen.
JULI Notaris
Parijsboulevard 209
3541 CS Utrecht
+31 (0)85 060 3585
We zijn er als je ons nodig hebt!
Telefoon
Adres
3541 CS Utrecht
Snelkoppelingen
Algemene voorwaarden
General terms and conditions
Maak een afspraak
Vacature
Contact